2018-06-13 21:14:56

Edukacija odgojno – obrazovnih djelatnika za izradu i provedbu kurikuluma iz čitalačke pismenosti

Čitati, a ne razumjeti, isto je kao loviti, a ništa ne uloviti.“

(talijanska poslovica) 

 

Edukacija je održana 6., 7. i 8. lipnja 2018.   Odgojno-obrazovni djelatnici su imali prigodu za ova tri dana poslušati i sudjelovati na izuzetno korisnim predavanjima i radionicama za poticanje čitalačke pismenosti. Predavačica je bila savjetnica za Hrvatski jezik Anita Šojat.

1.              dan

- Višestruka pismenost – uvod – predavanje

- Čitalačka pismenost – predavanje

- Poticanje čitanja – predavanje i radionica

- Motivacija za čitanje – radionica


2. dan


- PISA kompetencije – čitalačka pismenost – predavanje

- Vrste teksta – predavanje i radionica

- Strategije čitanja – radionica


 3. dan


- Čitanja teksta s razumijevanjem – radionica

- Suvremene metode i oblici rada u poticanju čitanja – radionica

- Čitalačka pismenost – zaključak – radionica, vrednovanje

 

PISA definira čitalačku pismenost kao sposobnost razumijevanja, korištenja, promišljanja i angažmana u pisanim tekstovima radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te aktivnog sudjelovanja u društvu.

Nekada se od pojedinaca očekivalo da upamte sve podatke i informacije koje su dobili, a danas se od njih traži da budu sposobni podatke i informacije sami pronaći i upotrijebiti.

Da bi aktivno sudjelovali u današnjem društvu znanja, pojedinci trebaju biti sposobni: doći do informacija preko različitih medija, razumjeti ih, promišljati o njima i zauzeti kritički stav.

Fotografije s edukacija pogledajte u  fotogaleriji.


Osnovna škola Kneževi Vinogradi