2022-06-13 11:02:16

Učenje slikom i riječju

Učenje zbog nagrade ili koristi nije zabavno i motivirajuće, međutim učenje omogućuje gledanje svijeta drugim očima, olakšava svakodnevne aktivnosti i uspjeh u životu. U dječjem svijetu, učenje kroz igru, aktivnost, praktični rad ili crtež, odnosno iskustveno učenje, ima najveće značenje i postiže najbolje rezultate u procesu svladavanja novih znanja i vještina. U prvom i drugom razredu bavimo se temom kako učiti pa smo tijekom nastavne godine provele različite aktivnosti i radionice u kojima smo učenike poučavale uspješnom učenju. Tijekom aktivnosti i radionica kombinirale smo različite načine učenja, poput priča, pjesmica, izrađivanja slova i igara.

U okviru aktivnosti priča u fotoaparatu spojili smo učenje, crtanje i pripovijedanje. Priču Hrabrica Željke-Horvat Vukelje i prikaz provođenja slobodnoga vremena obradile smo vizualnom metodom, odnosno preoblikovanjem priče u niz slika na „filmskoj“ traci. Učenici su naučili da pričanje i pripovijedanje na taj način dobivaju novi smisao jer si priču mogu vizualizirati i kreativno se izraziti. Priče su odličan alat za učenje, one aktualne i iz svakodnevnog života, ali i one izmišljene. Priča je odlična prilika da učenike učimo o uzrocima i posljedicama njihova ponašanja. Također, u priče je dobro uvesti i dozu humora jer uz smijeh i veselo raspoloženje lakše pamtimo i učimo.

Dunja Kufner, Kristina Čičak i Olja Đurkas, učiteljice razredne nastave


Osnovna škola Kneževi Vinogradi