Povodom obilježavanja 100. dana škole, učenici 2., 3. i 4. razreda zajedno sa svojim učiteljicama Dunjom Kufner, Mihaelom Kikić, Kristinom Čičak i Kristijanom Rebrinom sudjelovali su u različitim edukativnim i kreativnim aktivnostima.
Projekt je realiziran na platformi ESEP u kategoriji eTwinning projekta.
Cilj aktivnosti bio je potaknuti učenike na razmišljanje o postignućima tijekom prvih 100 dana školske godine te ih motivirati za daljnji rad i učenje.
Opis aktivnosti:
Matematički izazovi – Učenici su rješavali zadatke vezane uz broj 100 (zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje), stvarali mozaike i slagalice koristeći 100 elemenata.
Literarne i jezične igre – Pisanje priča od 100 riječi, slaganje rečenica s riječima povezanim uz broj 100.
Umjetničke radionice – Izrada plakata , crtanje i bojanje motiva povezanih s brojem 100.
Tjelesne aktivnosti – Slaganje rekvizita do 100, utrke i vježbe izdržljivosti u trajanju od 100 sekundi.
Suradnički rad – Učenici su u skupinama izrađivali modele, plakate i kolaže koji su prikazivali različite aspekte broja 100.
Zaključak:
Obilježavanje 100. dana škole proteklo je u veselom i poticajnom ozračju. Učenici su s oduševljenjem sudjelovali u svim aktivnostima, pokazujući kreativnost, timski duh i znatiželju. Ovakav način rada dodatno je obogatio njihov školski dan te ih motivirao za daljnje izazove i uspjehe u nastavku školske godine.
Napisala učiteljica Kristina Čičak