Datum objave: 15. siječnja 2025.
Kategorija: Natječaji posao

OBAVIJEST O TESTIRANJU/RAZGOVORU – UČITELJ/ICA HRVATSKOG JEZIKA

KLASA: 112-02/25-01/01
URBROJ: 2100-17-25-10
Kneževi Vinogradi, 15.1.2025.

OBAVIJEST O TESTIRANJU/RAZGOVORU – UČITELJ/ICA HRVATSKOG JEZIKA

kandidatima prijavljenima na natječaj od 23. prosinca 2024. (ponedjeljak)

Poštovani,

ovim putem vas obavještavamo kako će se pisano testiranje održati dana, 23. siječnja 2025. (četvrtak)  u 8:30 sati u Osnovnoj školi Kneževi Vinogradi, Glavna 44, 31309 Kneževi Vinogradi.

Kandidati su dužni doći 5 minuta ranije radi utvrđivanja identiteta i popisa kandidata.

Popis kandidata koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave te koji mogu pristupiti testiranju su:

  1. Valentina Milković Franotović
  2. Jan Kukić
  3. Dora Đeri
  4. Ivona Peić
  5. Paula Tisaj
  6. Matea Antinac
  7. Maja Pavičić
  8. Karolina Juretić

Raspored testiranja/procjene

  1. 08:30 – Praktična provjera informatičke pismenosti (trajanje 30 minuta)

Testiranje informatičke pismenosti gdje ćete na računalu rješavati zadatke (e-pošta, MS Office).

  • 09:05 – Pisana provjera znanja (trajanje 60 minuta)

Sadržaj testiranja sastoji se od pitanja iz sljedećeg:

  • Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20, 151/22, 156/23)
  • Pravilnik o pedagoškoj dokumentaciji i evidenciji te javnim ispravama u školskim ustanovama (NN 98/2024)
  • Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10, 82/19, 43/20, 100/21)
  • Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera (NN 94/15 i 3/17)
  • Pročišćeni tekst Statuta Osnovne škole Kneževi Vinogradi koji je na mrežnoj stranici Škole na poveznici: https://os-knezevi-vinogradi.skole.hr/opci-akti-skole/
  • Kurikulum za nastavni predmet hrvatski jezik za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj (NN 10/19)
  • Praktična provjera informatičke pismenosti
  • Oko 10:30 – Objava rezultata testiranja i obavijest o razgovoru

Tri najbolje rangirana kandidata biti će pozvana na razgovor s ravnateljem

  • Oko 10:35 – Razgovor s ravnateljem (okvirno 15 minuta po kandidatu)

Kandidati su dužni na testiranje ponijeti odgovarajuću identifikacijsku ispravu (važeću osobnu iskaznicu, putovnicu ili vozačku dozvolu).

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet i osobe za koje je Povjerenstvo utvrdilo da ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja te čije prijave nisu pravodobne i potpune.

Ako kandidat ne pristupi testiranju u navedenom vremenu ili pristupi nakon vremena određenog za početak testiranja, ne smatra se kandidatom natječaja.

Za vrijeme pisanog/usmenog testiranja nije dopušteno:

  • koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama
  • koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva
  • napuštati prostoriju u kojoj se testiranje odvija
  • razgovarati s ostalim kandidatima tijekom pisanog testiranja

Ukoliko kandidat postupi suprotno pravilima testiranja, bit će udaljen s testiranja, a njegov rezultat Povjerenstvo neće priznati niti ocijeniti.

Povjerenstvo za provedbu natječaja

Pročitajte još

Međunarodni dan matematike – Dan broja π

Međunarodni dan matematike – Dan broja π

Dana 14. 3. u cijelom svijetu obilježava se Dan matematike – Dan broja Pi. U našoj školi Dan broja Pi obilježavamo na različite kreativne i zabavne načine te svake godine pokušavamo privući što više učenika kako bi im kroz te aktivnosti približili i samu matematiku....

Natjecanje iz matematike 2025.

Natjecanje iz matematike 2025.

U našoj školi, kao i svake godine, održavamo školsko natjecanje iz matematike u organizaciji Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i Agencije za odgoj i obrazovanje. Školska razina natjecanja održala se 14. veljače 2025. godine i sudjelovalo je 13 učenika od 4....

21. ožujka obilježili smo Dan šuma u knjižnici

21. ožujka obilježili smo Dan šuma u knjižnici

Učenici 3. razreda sudjelovali su u kreativnoj radionici „Naša čarobna šuma“. Sat smo započeli elementima muzikoterapije. Svatko je dobio fotografiju šume u različitom godišnjem dobu. Gledajući fotografiju, učenici su zamišljali da se nalaze u takvom okruženju dok su...

Skip to content