Dana 4. prosinca u našoj školi održana je Večer matematike, tijekom koje su učenici i roditelji sudjelovali u raznovrsnim matematičkim i društvenim igrama. Cilj aktivnosti bio je potaknuti pozitivan odnos prema matematici kroz igru, suradnju i zajedničko učenje.
Aktivnosti po razredima
Učenici 1. a razreda sudjelovali su u didaktičkim igrama:
- Igra memorije zbrajanja do 5,
- Prepoznavanje geometrijskih tijela i likova,
- Čovječe, ne ljuti se,
- Slaganje tangrama.
Aktivnosti su bile usmjerene na razvoj osnovnih matematičkih vještina, logičkog razmišljanja i suradnje.
Učenici 2. a razreda sudjelovali su u društvenim i matematičkim igrama:
- Čovječe, ne ljuti se,
- Avanturom do škole,
- Slaganje tornja,
- Kume, kume, koliko je sati?,
- Zavrti kockice – rješavanje zadataka na poljima (npr. 1–5),
- Par – nepar (zbrajanje dobivenih brojeva i određivanje parnosti),
- Bingo petica (računanje umnožaka i prekrivanje pet polja u redu, stupcu ili dijagonali),
- Do cilja (rješavanje zadataka kretanjem od starta do cilja),
- Čovječe, ne ljuti se – matematička verzija (zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje).
Aktivnosti 4. a razreda
U aktivnostima 4. a razreda sudjelovalo je 7 učenika i 3 majke. Rad je bio organiziran kroz pet radnih stanica:
- Sudoku – rješavanje logičkih zadataka.
- Opeka po opeka – slaganje blokova prema zadanom liku uz natjecanje u brzini.
- Svemirska udaljenost – oduzimanje izvučenih brojeva i uspoređivanje razlika.
- Mlin – igranje društvene igre uz primjenu strategije i logike.
- Sveti Niko svijetom šeta – dijeljenje brojeva s ostatkom.
Večer matematike protekla je u ugodnom, poticajnom i veselom ozračju. Učenici su kroz igru razvijali matematičke vještine, logičko razmišljanje, suradnju i komunikaciju, a uključivanje roditelja dodatno je obogatilo cijeli događaj. Aktivnost je uspješno ostvarila svoj cilj – približiti matematiku učenicima na zanimljiv i pristupačan način.
Članak napisala Kristina Čičak




