Edukativni posjet Eko centru Zlatna greda
Dana 3. studenoga u organizaciji Udruge za zaštitu prirode i okoliša Zeleni Osijek organiziran je edukativni izlet u Eko centar Zlatna greda za nekoliko škola s područja Baranje. Izlet je bio organiziran samo za osme razrede i njihove razrednike. Naravno, među njima je bila i naša Osnovna škola Kneževi Vinogradi, pod vodstvom nastavnica Maje Lesjak i Mirele Bazikić. Projekt koji se provodio „Mladi i klimatska budućnost istočne Hrvatske“ financirao je Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Cilj projekta bio je podići svijest o posljedicama i prilagodbi klimatskim promjenama u istočnoj Hrvatskoj među učenicima osnovnih i srednjih škola.
U 8:45 dočekali su nas edukatori te su nam do 9:15 objasnili osnovne informacije o projektu i pokazali uvodnu prezentaciju o klimatskim promjenama. Od 9:15 do 10:30 trebali smo biti podijeljeni u dvije skupine. Prva skupina trebala je imati terenski obilazak poučne staze, a druga skupina trebala je imati predavanja u konferencijskoj dvorani o prilagodbama klimatskih promjena kroz mjere energetske efikasnosti i korištenja održivih izvora energije. No, zbog lošeg vremena, obje skupine zajedno su pošle u obilazak poučne staze. Šetnja je bila zanimljiva i poučna, ali nažalost kratka jer je počela padati kiša te smo se prije vremena morali vratiti u dvoranu. Kako smo svi bili pokisli i promrznuti, nastavnici i edukatori dali su nam malo vremena da se odmorimo i osušimo.
Naposljetku smo imali edukativna predavanja o klimatskim promjenama, izvorima obnovljive energije i o tome kako se prilagoditi klimatskim promjenama. Nakon predavanja došlo je vrijeme za ručak, koji je bio ukusan i raznolik. Obogaćeni novim saznanjima koje ćemo, nadam se, primjenjivati, došlo je vrijeme za povratak kući.
Iris Šašvari, 8.c
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |